مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-02سياسي

خبرخوب| جسارت سلبریتی فرانسوی در حمایت از فلسطین


امروز با جسارت و حمایت بی برو برگرد سلبریتی مشهور از مردم فلسطین شروع می کنیم و یک خبر داریم از لحظه های نفس گیر در«شب سوییت»!دست شما را می گیریم و می بریم به نصف جهان تا ببینید کولاک توریست ها را در مدرسه ناصریه.

- *جسارت ستاره فرانسوی؛ از فلسطین حمایت می کنم حتی اگر منبع امرار معاشم را از دست بدهم رهبر معظم انقلاب دیروز در دیدار با دانش آموزان چه زیبا گفتند که صبر مردم غزه وجدان جامعه بشریت را بیدار کرده.

بسته خبر خوب ما هم هر روز از اخبار بیداری جامعه جهانی سهم ویژه دارد و سهم امروز از این بیداری مبارک اختصاص دارد به جسارت و شجاعت دیلن تیری ؛ بازیگر مشهور فرانسوی در دفاع از مظلوم.

او در ویدیویی آب پاکی را روی دست سیاستمداران فرانسه ریخت و گفت حتی اگر منبع امرار معاش خود را هم از دست بدهد، از دفاع از فلسطین دست نخواهد کشید.

این جمله، اوج وقاحت سیاستمدارانی را نشان می دهد که نه تنها چشم خودشان را روی جنایات اسراییل و کودک کشی اش بسته اند که می خواهند آزاده خواهان دنیا را هم ساکت کنند.

اما کوس رسوایی اسراییل بدجوری به صدا درآمده.

جالب اینجاست که اسراییلی ها هم از حمایت سلبریتی ها هنگ کرده اند و با هک کردن حساب این بازیگر قصد ساکت کردنش را داشتند که باز هم زهی خیال باطل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| جسارت سلبریتی فرانسوی در حمایت از فلسطین

خبرخوب| جسارت سلبریتی فرانسوی در حمایت از فلسطین